Efter en promenad

Nu har vi nyss kommit hem, jag, William och Tyson vi va ut på en timmes promenad !
Riktigt skönt va det.
Måste säga att de va riktigt varm ute i dag.
William har vaknat mer än vad han brukar i natt först typ kl två sen halv sex och ville ej somna om så jag gick upp med han sen halv sju somna han igen så då la jag mig och han sen gick vi upp halv nio.

Nu sitter trollungen här och sjunger för mig det låter så fint så !
får se va som händer senare på dagen ska nog ner och handla lite sen blir de kasnke en promenad till ?
Skulle kännas bra !

Andreas skulle kanske få jobba över idag :(
Hoppas inte.
Vill ha han här hemma med oss ;)
men han kommer när han e klar iaf.
Man ska ju inte klaga igentligen man ska ju vara glad att han har jobb.
är ju så många som mister dom nu och dom har hur mycket som hällst :)

Somnade igår när jag ka ig i sängen medans Andreas va ute med Tyson.
Vakna vid elva att någon kasta sten på fönstret då hade Andreas glömt sina nyklar och porten va stängd :P
Så de va bara att kliva upp och öppna.

Blev massa mat över igår så Andreas har en full matlåda och jag har mat till lunch.
jag är så dålig på att äta på förmiddagen äter typ aldrig frukost och aldrig lunch utan äter när Andreas kommer hem typ kl 5 eller nått.  Måste bli bättring.
va duktig med frukosten när jag va gravid men sen sprack det.

Nu ska jag busa lite med min underbara pojke sen ska vi sova lite så han e pigg och glad när Andreas kommer hem ikväll.
Får se om vi går över till William gammelfarmor eller om de blir farmor det visar sig iaf.

Kommentarer
Postat av: madde

okej.. va har du får ersättning "semper" lr??

jo jag ammar förfullt.. jag har gått ner ca 17 kilo nu, men har mycket kvar.. de är bara att träna & gå=) kram

2009-05-21 @ 10:41:05
URL: http://madeleinesaraandersson.blogg.se/
Postat av: madde

ca 27 kilo, så det är en del att gå ner..

2009-05-21 @ 15:13:42
URL: http://madeleinesaraandersson.blogg.se/
Postat av: madde

ca 27 kilo, så det är en del att gå ner..

2009-05-21 @ 15:13:56
URL: http://madeleinesaraandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0