Förmiddagen

Jag la William igen strax innan åtta och då somna han på en gång jag sov till nio då sen gick jag upp och fixa lite.
han vakna vid halv tio och då gjorde jag han klar sen tog vi Tyson på en promenad.
Gick ner till ostronet och jag lykas tappa bort vägen jag gick på så va bara vända och gå samma väg hem haha !
jag med mitt lokalsinne !
Va ute lite över en timme men Tyson blev lite trött såg jag stackaren har ju feber från infektionen så gick hem så han fick sova.
Jag och William gick ner till apoteket och hämta ut smärtstilland, nått mot infektionen och antibiotika till Tyson.
Så nu hoppas vi han blir bra !
Ska ju till Ultuna imorgon på återbesök.

Igår kväll va ju Britt, Andrers och ungarna här vi fika lite sen gick vi upp till Vegavallen och gick 2.5 km då.
Sen gick jag och Andreas hem och börja kolla på Wallander men de sluta med att vi fick lägga oss för vi va så trötta och William hade så otroligt ont i magen aldrig sett han så förr, mammas bebis.
men efter lite masage på magen och mys i mammas famn så somna han så lungt så.

Nu har jag diskat all disk sen i går, måste passa på när han sover :P
Ska ta mig nått att äta nu med.

Blir nog en lång sväng till sen eftersom att vädret är toppen !
Så otroligt varmt och skönt.
Hade inte Tyson varit sjuk hade vi varit ute hela dagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0