God morgon !

Nu har jag och min prins varit vakna i ca 1 timme.
Kännde mig pigg så jag gick upp efter han fått mat och så.
William ligger i sin säng och sover lite nu la han nyss för han va trött än.
Håller på att tvättar lite laken sen jag böt sängkläder, alltid lika skönt att ha det gjort.
Jag måste bara säga att det är guldvärt att ha en egen tvättmaskin när man har barn.
Vi har Andreas pappa att tacka för denna underbara julklapp,
Okej om man är 2 som går hemma om dagarna då är de ju lungt att tvätta i tvättstuga men ner med barn, tvätt, tvättmedel och allt sån sen hänga de en viss tid och hämta, nej usch !
underbart att kunna göra det när man har tid och ork,

Efter marknaden och Mamma/baby gruppen så ska jag möta upp andreas och i ska på Centralskolan show !
Andreas lillasyster e ju med så vi har lovat att gå och kolla, ska faktiskt bli mysigt.

Wiliam somna ju igår vid 21 tiden och sov till 04.00 typ då åt han sen somna han om på engång sen vakna han halv åtta, han är så duktig min lilla prins.  Skönt att man har ett barn som sover bra på nätterna <3

På fredag ska Andreas grill och dricka lite öl med några killkompisar, hoppas du får de toppen roligt älskling <3
Sen får vi se va som händer på lördag vi har ej planerat nått än men på Söndag kommer nog pappa iaf !

Igår efter att jag lämnat syster på tåget och vi hade ätit så kom Andreas pappa över och hälsa på oss.
Mkt trevligt.
Vi drack kaffe och kolla på rent hus.
Innan vi la oss så va mitt hjärta, Andreas sååå gullig, han stod och diska :D
Tog all disk som blev underdagen så jag inte behövde gör nått !
Älskar dig gobit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0