God morgon.

Nu har vi varot vaken en 30 min eller nått.
William har ätit mat sen har vi myst i soffan.
Ska snart gå och göra oss i ordning för dagen.
idag kommer ju Williams moster och hälsa på oss, ska bli trevligt.
Vi ses ju allt för sällan nu jag och Sis.

Sov iaf otroligt bra i natt och William vakna bara en gång och då åt han sen somna han om, mammas duktiga kille.
Vi är så otroligt bortskämmda med en snäll bebis.
Tror ej jag vågar skaffe flera sen !?  :P
William är ju en A + bebis som hans farmor sa.

Justia han glömt skriva att William greppar nu ibland han sträker ut handen och känner på saker och tyker han om det så tar han tag i den :)
mammas stora kille.
Han har även börjat vänt sig nu oftare.

Imorgon e det ju marknad sen mamma/baby gruppen sen ska vi och kolla på ett uppträdande i aulan för Andreas lillasyter de vill säga William faster ska vara med och dansa så då lovade vi att gå och kolla.
Så morgon dagen är full med aktiviteter :D
Nu ska jag nog göra oss klar så vi kan gå på en sväng sen damsuga lite mede våra nya dammsugare  ( :

Hoppas ni får er toppen bra dag alla läsare !

Kommentarer
Postat av: Carla

Han fyllde 4 månader igår =) Alltid kul med nyblivna mamma bloggar =)

2009-05-13 @ 20:45:52
URL: http://mmgott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0