Grattis till stora killen !

Idag blir våran William 14 veckor !!!!
Tiden bara springer iväg.
Vårab älskade lilla bevis börjar bli stor.
Idag har han varit på toppen humör pratat och skrattat hela dagen.

Jag och Sis va ute och gick och köpte pressent till Felix oxh kolla runt lite i Tierp.
Va även in till barnboden där hon hitta en blå laban lampa till William som hon vill köpa men vi har kollat på den förr men sagt att vi ej ska köpa den vill ha nått annat så jag sa ifrån :P
Hon köpte istället en jätte stor och fin Nallebjörn till han som han tycker om att känna på :)
Pappa hade varit över i går till henne med en skallra och bitleksak i ett en jätte söt pingu :)
William tackar sin moster och morfar sååå mkt !

William ligger nu i sin säng och sover, har sovit en 21.00 typ.
jag och Andreas har legat i soffan och glott på tv och myst :D
Måste passa på när han sover.
Så skönt att få ligga i soffan och bara rå om varran !
min mormnor säger alltid att vi inte ska glömma bort att vi är ett par och inte bara mamma och pappa å de har hon rätt i och jag lovar dig mormor det har vi ej glömt ! :) <3


Skallra i kroppen och bita ska han göra i fötterna :) 



Syster och William, fia ser lite förvånad ut :)


William med sin nya Nalle :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0