Grattis till vår Prins William :)

Idag blir vår älskade William 3 månader :)
Tänk så tiden går fort.
Vi är så otroligt tacksamma för att vi har fått en sån underbar liten son som du.
Du betyder mer än ord kan beskriva för mig och din pappa.
Vi älskar dig nåt otroligt högt !

William ligger nu och sover middag och jag tänkte göra han sällskap efter jag lagt upp lite bilder.

Sen tänkte jag även berätta att Tyson ej kommer hem till oss något mer.
han bor nu i östersund med en annan vovvve som heter bullen.
Dom bor i skogen med 1.5 mil till närmsta granne så dom leker heladagarna och går otroligt bra ihop.
Dom får springa löäsa och leka av sig heladagarna.
Har fått lite kort och hon ska skicka mera så ska jag lägga ut nått så ni får se.
Vi saknar han nått otroligt mkt men vet att han kommer få det toppen bra.
Andldningen till att han fick flytta orkar jag ej skriva nu men har inger med att han och William inte gick ihop iaf han va helt underbar med William.
Du kommer alltid vara våran favvo hund Tysoin och vi lova att komma och hälsa på dig !
Vi älskar dig  <3

   
Ska åjka och storhandla med Mamma, Malle och Carina.                                     En glad William ! :)


Sitter i soffan och pappa hjälper till som stöd :P


På bussen på väg till båten.  William älskar sin bärsele när han får sitta framåtvänd !


Myser med sin pappa


William sitter i sin vagn.



Syster, William och jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0