Hemma

Nu är vi hemma efter att ha varit i Gävle i några timmar.
William fick sina underbart gullig badysar med traktorer på :)
Fick en brun, en blå och en grön !
Har kollat på dom på nätet men dom har GÄMT varit slut i hans stolek så nu äntligen fick han dom efter typ en månad ! haha !
Han kommer bli så söt i dom.

Igår på marknaden på inhandlades det bara sprumpr till mig tyo 18 par :P
Så nu har jag lite.
jag ränsa ut och slängdfe min som va noppiga och la ner dom nya.

Just nu ligger William här bredvis med och gymmar lite och prata som en tok :)
han är så go mitt lilla hjärta.

Får se vad som händer i kväll, Andreas ska iaf och fest lite med några kill kompisar.
Jag och William tänk gå bort först vi med till Malle och Fredde men nu känner jag mig slut i kroppen.
Tror de bara blir soffan för oss men vi får se.
Skulle vara bra mysigt att bädda ner oss framför tven med någon bra film och bara pussas och kramas.


Den blå bodyn han fick.  Kommer från Lindex och är från ta 3 betala för 2 så 119 kr för 3 bodysar!
Det är billigt det ! Finns även byxor men ja tyckte dom va lite flickiga :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0