Hemma

kom hem i går från Tallin och vi har haft det toppen bra.
Ätit gott och trevligt sällskap och massa mys !
William har varit en liten ängel inte skriket ått alls han är så otroligt lugn.
Pappas bror fråga om han alltid va så snäll och de e han ju bara någon enstaka gång han blir ledsen och gnällig men det blir ju alla barn.
William fick mkt uppmärksamhet på båten inte bara av min släkt utan av andra med.
Visst tykte han såg ut som en liten docka ör han va så otroligt söt oh vacker sa dom .
Klart han är fin han är ju våran lilla gogrid ! <3
mamma och pappas stolthet !

Vi hitta iaf en jacka och ett par short och en tröja till William i Tallin :)

Nu hinner jag ej skriva mer William ligger här brediv och pratar med mig.
Tänkte gå ut och gå men vilket skit väder  :(
Får se vad som händer Malle skulle nog komma när hon sluta jobba iaf.

Jag har så ont i min hals och är snuvig och hostar lite har gjort det i evigheter känns de som ;(
William är snorig och verkar lite hängig han med men kolla tempen och en låg på 36.6 så ingen fara de e ju inge feber.
Andreas stackaren va dålig han med men han gick upp och jobba imorrse endå.
Ikväll blir de lika som i går kväll då beddar vi ner oss hela familgen i soffan och myser <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0