Jag har nog den bästa kille av alla <3

Igår när Andreas kom hem så åt vi och grejja sen gav jag William mat sen tog Andreas William och Tyson med sig och skulle gå och lämna lite papper nere vid makrillen och så.
Jag har ju kännt mig så slut så va meningen att jag skulle vila då men jag plockade här hemma och diska efter maten sen la jag mig i soffan med täcke och kudde och glodde på tv, va så skönt !
men hade lite problen att slappna av och inte tänka på nått.
Va iaf hur sött som hällst av Andreas att låta mig vila lite.
Han "skällde" även på mig för att jag inte vilar på dagarna när William gör det men finns så mkt annat som ska göras.
Jag tar William första sen hemmet sen mig själv :P
kan ju inte lägga mig om det är disk eller behövs dammsugar eller tvättas.
Igår när dom va bort så tvätta jag iaf 3 maskiner och hängde 2 av dom så ska hänga lite tvätt nu snart.

Idag vet jag inte vad som händer alls.
Får se om Andreas får sluta kl två eller inte.
Han ska iaf inte vara ledig i morgon eftersom de finns så mkt jobb och dumt att vara hemma då när man kan jobba.

Nu på morgonen så har William sett till att vi va tvungna att byta om båda 2 :)
Det kom inte bara lite mjölk upp igen ska ni veta ! ;D
haha
Sötnosen min,

Nu när svenskfast öppnar ska jag ringa till dom och höra lite frågor angående ett hus vi hittat !
Får hoppas atrt allt ser bra ut och så.
JAG VILL BO I HUS NU <3

Kommentarer
Postat av: madde

det är samma här är sjuk trött.. men bara robin mår bra, det är det viktigaste av allt.. Johan brukar oxå ta Robin så jag får vila.. men det är ju as svårt att slappna av.. lycka till med huset!!

2009-05-20 @ 11:05:27
URL: http://madeleinesaraandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0