Jobba

Dom ringde till mig från jobbet för ett tag sen och undra om jag kunde jobba i morgon. 07.00-14.00 och självklart kan jag det :)
men gud så jag kommer sakna min pojkar !
Andreas får nog gå ut med William så jag kan träffa dom en snabbis och pussa lite på han, haha !
Nej då det ska nog gå bra.
men tur e det väll att man jobbar så när sitt hem.

Känns riktigt roligt att dom ringde eftersom jag sagt att jag nu kan tänka mig jobba helger.
Dom ringde ju för typ 1 månade sen med men då va vi bjudna på middag hos mormor så då gick det ej.

William ligger nu och sover i sängen tänkte att jag skulle sova lite jag med men de gick ej så bra känner mig för pigg.
Funderar på att prata med Andreas farmor och höra va hon har för pler för idag och kasnke om jag kan köpa renskav och ta med till henne om hon vill laga mat åt oss då :)
haha !
hon gör sååå god renskavsgryta, ja vi får se hur det blir.
lär väll prata med Andreas först ?

Igår när Andreas kom hem vid 3 tiden va han helt slut så jag och William va med Emelie och Malin till typ kl sex så han fick sova.  Malin klippte emelie och färga hennes hår, riktigt bra vart de.
Jag e så sugen på att kasta i lite ny färg nu med de skulle behövas men ja vi får se när de finns tid till det.

Nu tror jag endå jag ska lägga mig i sängen och mysa med William och hoppas på att jag somna en snabbis.


Kommentarer
Postat av: madde

jo men lr hur, man måste ge sig fan på de!!

2009-05-23 @ 11:20:17
URL: http://madeleinesaraandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0