Kväller

Nu snart ska jag lägga mig i sängen och sova.
Va iaf otroligt skönt att gå ut och gå.
åt lite frukt när vi kom hem och kolla på äntligen hemma sen ducha jag och andreas mös med en arg William !
Jag tog han när jag kom ut och han somna i min famn på en gång nästan så nu ligger han och sover i sängen.

Imorgon så ska min syster komma och hälsa på oss, får se va vi hittar på.
Vi ska iaf leta efter en parfym till hennes kille Felix som fyller år i helgen.
Tittar nog kanske in på barnboden och kollar om vi hittar nått.

Grannars håller på att flytta nu !?
Klockan e ju liksom elva snart.
Ja de finns folk till allt.


En trött William efter lite tårar. Men alltid lika söt för det ! <3


En trött kille efter ett flaskmål :)

Kommentarer
Postat av: Mamma Melissa -änglamamma och gravid

Ja, min syster brukar också säga så... att det finns människor till allt -och uppenbarligen så gör det ju det... på gott och ont;.))



tack för din kommentar också:.))

2009-05-13 @ 01:55:49
URL: http://mammamelissa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0