Lagar mat !

Nu är potatisgratängen klar och jag har tagit ut den så den får stå till sig lite.
Ska in med köttet snart tänkte marinera det med vitlök men blev rödvinsmarinad, så gott !
Ska möta upp Andreas vid tågt så vi ska fixa allt innan vi ska hem och äta men jag gör allt klart innan så får de stå i ugnen på eftervärme.

William min lilla prins, du är ju bara för underbar.
att se dig le och skratt och att veta att du mår bra det betyder nått otroligt.
Ingen kan få mig så lycklig som du.
Jag har så otroligt glad att jag har dig min underbara son <3

Kommentarer
Postat av: madde

men herregud, han är ju bara 5 veckor lilltusse.. ja tiden går ju sjuk fort!! tappa willam mycket hår? kram

2009-05-20 @ 19:36:33
URL: http://madeleinesaraandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0