Läggdax !

Nu snart ska vi gå till sängen för natten, ska blir otroligt skönt !
känner mig slut och trött i kroppen.

Ballar av stål va väll så där idag, har varit bättre men det dög !
Hängde även lite tvätt i pausen sen tog jag mig an lite disk me så känner att jag varit lite dukig nu mot kvällen iaf.

Imorgon så ska jag och William nog umgås med Emelie på dagen.
Sen när Andreas kommer hem så blir de promenad på Vegavallen !
Vilket alltid känns lika skönt efteråt.
Sist va jag lite omotiverad innan man det funka endå.
Känner att det är viktigt att rör på mig så jag mår bra och förtsätter att gå ner i vikt och bara att känna att jag gör nått åt det istället för att sitta hemma, det känns bra !
Jag trivs bästa med mig själv när jag rör på mig
Jaja nogom allt sån nu ska jag och mina 2älskling pojar gå ochj lägga oss.
Wiliam har vi nys tvätat av efter att han spydde ner sig själv och Andreas :)
I vanligafall spyr han typ aldrig men så lyckades han ganska bra.

Roligt att du gillar mitt citat jag skrev.
bra att veta att jag ej är själv om att känna så :)

På Torsdag är det marknad sen så ska vi på Mamma/baby gupp vid tre tiden.
Ska prata om vad man ska tänka på inför sommaren bland annat.
Kommer bli intressant.
Alltid lika roligt att träffa alla.

Nu kallar sängen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0