Ledsen !

Ja nu har det hänt som jag inte fick hända ;(
Tyson och Bullen har rykt ihop och hon är påväg hem hit med Tyson nu igen eftersom  dom ej kan vara ihop nu av någon
anledning.
Tidigare va dom bästa vänner och funka hur bra som hällst ihop men nu går det ej ;(
jag känner mig otorligt ledsen över det eftersom han verka ha det så bra där uppe.
Dom värka funka så bra i hop, han och bullen och Theres men nu e det som det e.
Självklart är jag glad att få se han igen men kommer bli jätte jobbigt att börja om att leta ny ägare och hitta det perfekta hemmet till han.
Känner hur det svider i hjärtat när jag vet att vi kommer skilljas från varandra igen.
Har kontaktat ett av hemmen vi hitta till han sist med får se om dom är intresserade än.
Kommer bli underbart men otroligt jobbigt att få hem han igen.
han är ju trots allt våran lilla bebis han med <3
Älskar han så otroligt mkt och har saknat han sååå otroligt.
Vill ej skiljas från han igen men vi måste för våran, Williams han framför allt Tyson skull.

Nej nu har jag ej tid ska lägga mig i sängen med William.
Känner mig tung i huvudet vill bara gråta.

Tur att jag har dig William min lilla solstråle och Andreas som ger stöd !
Ni är guld världa <3

Kommentarer
Postat av: emma

ja det har jag eftersom vi var jättesjuka så blev det fel med allting.. så därför jag ger henne ersättning :)

2009-05-18 @ 12:05:16
URL: http://emmzien.blogg.se/
Postat av: Elin

Vad jobbigt att förlora någonting man håller av så mycket, två gånger =/ feel for you.

Kanske ska till tierp på torsdag =) isfl hör jag av mig till dig, kanske kan träffas en sväng då om du har tid. Kramar

2009-05-19 @ 23:16:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0