Less

Fy vad less jag blir på mig själv !
har varit på affären  hur många gånger som hälls och varit säker på att jag har allt till jag ska baka MEN när ja ska börja och kollar på recepter ser jag att jag inte har någon Philadelfiaost !!!!
jag blir så less.
Nu e det bara i med William i vagnen och klä mig och gå till affären IGEN !
Fy så arg jag blir.

Jag lova Andreas att ej köpa nått till han i dag när han fyller vi såg en del av resan som en pressent till han med >MEN jag har självklart köpt nått LITET !
Det måste jag ju bara göra, han e för go mitt hjärta <3

Nej nu MÅSTE jag gå till affären.

Kommentarer
Postat av: Elin

Fick han för kuligt då? =)

2009-05-07 @ 17:12:03
Postat av: Nathalie

Typ ölglas i Lasse Åberg sen pengar och en dammsugare :)

2009-05-07 @ 23:36:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0