Lite bilder.


Mina älsklings killar, er älskar jag mest av allt ! <3



Sötnöten i morrse i vagnen. Somna så fort jag la ner han, Mammas gobit


Ligger och myser i Emelies säng efter en lite stöd vila.


William har börja myst jätte mkt med sina snuttefiltar det ser så mysigt ut.
Igår låg han även och åt i benet på sin anka när jag kom in till han efter att han sovit middag.
Det va så sött.

Undra när Morfar hans tänkte komma och hälsa på då?
Han sa igår att om de va fint väder kommer han på mc:en !
Hoppas på bra väder i morgon eller Torsdag.

Är ju marknad på Torsdag och förhoppningvis hittar vi nått sött till William jag ska iaf köpa sprumper.

Nu sitter Andreas på tåger på väg hem så maten står på spisen.
William har nyss ätit och somnade i sin babysitter nyss.
Bästa uppfinningen ever !

Kommentarer
Postat av: Carla

Vilken söt liten pojke! Hur gammal är han?

Ha det bra!

2009-05-12 @ 22:37:12
URL: http://mmgott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0