lite kort

William va jätte duktig när han fick sprutorna idag.
Så stolt över våran kille !
Men nu mot kvällen har han varit jätte ledsen och bara varit mamma som duger han har ont våran stackare.
Andreas gav han nyss en alvedon så hoppas vi på att de blir bättre och att han kan sova i natt.
Andreas har varit så duktig och hängt tvätt och dammsugit.
Får ju folk i morgon eftersom han fyller.
Själv så ska jag moppa golven i morgon på förmiddagen och bädda rent i sängen.

Nu ligger Andreas och William och försöker sova jag ska nog lägga mig snart jag med !
så mysigt att krypa ner med dom jag älskar när William sover med oss i sängen det e sååå mysigt.
Visst säger ju att man ej ska låta barnen sova i sängen för att dom inte kan sova i sin egen då men William sover med oss när vi vill det sen i sin säng ibland med så huvudsaken e att han kan sova i den om vi vill sova själva tycker jag.

Nej nu kallar sängen och dom som ligger i den på mig :) <3

Imorgon blir min älskade Andreas 23 år så grattis i förskott till dig gobit ! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0