Lördag / Söndag

Igår så va det bara att gå upp strax efter kl 06.00 eftersom jag skulle vara på jobbet kl 07.00.
Det gick faktiskt riktigt bra att komma upp eftersom att Andreas tog William över natten.
Han gick även med mig upp på morgonen :)

Det gick otroligt bra att jobba fast det va mycket att göra så det va ganska stressigt.
Fick även vara med under en sondmatning som va otroligt intressant och läringsrik !
Fick även träffa min favvo gubbe som ja va så glad att se och han mig :D
Har saknat min gamlingar lite granna :P

Efter jobbet så han vi inte mkt mera än hem och hämta mat sen fick vi åka med Tyson till Ultuna eftersom att bettet han fick i östersund av hennes hund hade blivit inflamerat.
Andreas ringde mig och sa att de va som en golfboll på morgonen men när ja kom hem va de som en tennisboll så jag ringde och vi skulle komma in på en gång.
Jag packa iordning allt till William och tog med Tysons papper.

Vi kom dit vid halv sex men skulle få vänta eftersom de kommit in 2 akuta fall så 4 timmar senare fick vi komma in.
Dom sövde han och sen fick vi vänta i väntrummet medans dom öppna upp såret och satt i en dreng slang.
Han vart så glad lill plutten våran när dom va klar och hade väckt han och kom med han till oss :)
men typ 3 min senare så somna han ståendes och rumpan fall i golv :)
Sötnosen våran !

William va otroligt duktig helatiden.
Han är så lätt att ha med på allt lill gubben våran.

Tyson nya ägare ett par från Göteborg hälsa även på han :)
Så om 13 dagar när hans penselin och Antibiotika kur e slut och han mår bra så flyttar han.
Känns tungt men han kommer få det toppen bra.


Idag så gick vi ner till Andreas mamma när vi vakna men hon jobba så vi drack lite kaffe med Anders och ungarna.
satt där ett tatg sen gick vi hem och kolla på robinsson eftersom vi missa det igår kom hem typ vid halv ett på natten.
Sen gick vi och handla sen kom Andreas pappa, Pia och Ann-marie på kaffe och kaka.
Dom pussades med William och så :)
Det gillade han !
Sen kasta vi oss i soffan och William fick sova middag.
När han vakna fick han mat sen gick vi och kasta papper på återvinningen sen till Ica och handla glass.
Gick en sväng sen in och köpte kaffebröd eftersom att Andreas mamma och co kommer om ett tag.

Hon ska tvätta såret på Tyson eftersom jag ej vill göra det.
Hon kan ju sånt mkt bättre ! :)

Senare i kväll ska vi kolla på Hämden sen blir de nog kväller.
Imorgon vet jag ej va som händer men på tisdag blir de iaf återbesök på Ultuna.
Dom ska kolla hur såret ser ut och hur han mår.

Nu kallar vår son på mat :)

Måste bara säga att Tyson e sååå söt i sin tratt :)
Han har inte riktigt fattat hur stor den e så han går in i allt med den ;D
Sötnosen våran




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0