Måndag

Ja idag börjar en ny vecka :)
kommer få lite paket på posten i dag med kläder kommer dock ej skriva vart ifrån då jag vill va själv om dom  HAHA ! :D Men så äre !
William kommer iaf bli sjukt snygg i dag.
Nu behöver ni inte ta år er där hemma vid datorerna ej så jag menar men skule vara roligt att köp nått som alla inte har.

Igår va vi till Uppsala med Malle och Fredde kollar lite i Gränby.
Keso och Sara kom dom med, va riktigt trevligt.
Vi åkte hem till dom och fika och snacka lite sen åkte Andreas, Fredde och Keso på bilträff och jag, Malle och Sara va kvar där hemma och kolla på tv och prata tjejsnack.
En otroligt trevligt dag med trevligt folk.
Blev sängen för mig och William när vi kom hem.
Adde va uppe lite längre men han kom och la sig efter ett tag.
Mys.
Nu kallar mitt barn på mig ! <3

Kommentarer
Postat av: :O

patetiskt!!!!!!!!

2009-05-11 @ 10:31:25
Postat av: Nathalie

Om du ska lämna en sån komentar kan du ju stå för vem du är. Du måste ju iaf tagit åt dig av det jag skev !? ;D

2009-05-11 @ 11:37:44
URL: http://ahnh.blogg.se/
Postat av: Pety

Jaa, men jag tyckte det :) tack så mycket :)

2009-05-11 @ 11:40:14
URL: http://lapetramaria.blogg.se/
Postat av: IPRED

Vem tror att man kan vara anonym på internet? det är ju bara kolla på ip adressen..

2009-05-11 @ 21:14:24
Postat av: ★Hanna★

Nån som är avundsjuk elleR?

2009-05-12 @ 13:51:14
URL: http://www.LucasMamma.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0