Shopping

Blev lite shopping i går på stan iaf.
WIlliam fick en disel dräkt ett par Svea byxor till tröjan sen en Cheap monday skjorta, han kommer bli så läcker ;D
Blev även ett linne med texten Danny loves me som adde köpte sen en t-skirt och strumpor.
Själv så köpte jag jätte läckra strumpyxor tills i kväll en och klänning.

Syrran kom över efter att vi grillat.
Vi fick även träffa Pappa nya tjej, riktigt trevligt.
William mös med sin morfar hela kvällen !
Eller ja moster tog han ett tag och pussa sönder han med ;D
Vid nio gick vi till Ica för jag ville färga mitt hår så nu är de gjort, rödbrunt !
Jag tjatat så länge om det och nu e de gjort :)

Tänk att jag ska vara ifrån min lilla plutt flera timmar i kväll :(
Gud så jag kommer sakna han !
usch.
Men han och ndreas kommer nog få det mysigt men kommer vara jobbigt för mig men jag måste ju börja vänja mig tills jag ska jobba.
Det kommer säkert gå bra, får ja hoppas iaf !
haha.

Idag ska Pappa och Andreas åka och köpa William matstol :)
Kommer bli toppen bra.
Får se om han hittar nått mera kul :P

Nej nu ska jag gå ner till min bästa killar och pussa på dom.
Andreas håller på att lära William säg Pappa men jag ska ner och Tjata Mamma så han inte säger Pappa innan Mamma ! ;D  Viktigt sånt där! Haha.

Ikväll kommer jag nog få det toppen roligt med Brudarna.
Grillning, Alkohol och trevligt sällskap, det kan ej blir bättre !
Tant grön senare mot kväll med.
sen slick.

Skriver mera i morgon.

Kommentarer
Postat av: madde

ha de så trevligt ikväll:)

2009-05-30 @ 11:30:11
URL: http://madeleinesaraandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0