skönt

nu är gårdagens bravader över som tur e :P
Andreas va så gullig och diska efter alla när dom hade gått.
vi blev ett helt gäng tur att alla fick plats säger jag ;D haha !

Nu på morgon har jag och William varit på Nordea och satt in pengar sen va vi till Handelsbanken och lämna konto uffgifter seb va vi till Hemköp och nu e vi hemma.
William sover i sin vagn och jag har ätit en macka med skagenröra som ha va så sugen på men va inte alls lika gott som jag minns ;(

Va även och kola på en klänning för jag ska ju ut i slutet på månaden med alla brudar i Gävle, kommer bli toppen !
jag måste ju ha nått att ha på mig som jag känner mig lite fin i iaf ;D
Hitta en men tuttarna va för stora och fick inte plats men hon skulle kolla om hon kunde beställa hem en större för den va självklart slut på hennes lagar men jag hoppas iaf att den finns !

Nu kommer bilden på William sen i går och sen i veckan !

      
     Morgonbus                   Sover i vagnen         William Och Ebba


Med sin gammelfarmor 


Med sin gammelmormor


Busungen våran <3

Kommentarer
Postat av: HANNA´

Jag har inte tagit nå nya kort på oss. Får kolla på mammas dator om hon har nå nyare kort på honom :)

Otorligt vacker är iaf William, :) Kram / Hanna

2009-05-08 @ 15:16:15
URL: http://hannalindstrom.blogg.se/
Postat av: ★Hanna★

Sötnosen va stor han blivit! Har ju inte sett honom sen han va nykläckt :)

2009-05-10 @ 10:07:16
URL: http://www.LucasMamma.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0