Sömntuta

William somna vid halv tio och sover som en stock i sin säng.
Daniel och Andreas hos suttit här hemma ett tag och druckit öl och pratat skit men givk nu för på 30 min sen.
Dom skulle till Robban !
Vet inte om ja ska glo på tven eller gå och lägga mig ?
Beslutångest.
känner mig ej så trött men kasnke kan sova endå?
Nej nu blir de till att köpa Tv till sovrummet.
Har kollat på en Vit men får se om vi slår till eller ej.
det visar sig iaf men skulle så gärna vilja ha en sån till sovrummet dom e ju såå läckra  :)

Satt och kolla på kort på min gamla nogg som jag hade innan vi skaffa denna blogg och hitta lite kort.


Här låg William i Magen och va 35 veckor så 4 veckor innan han kom ut till oss :)


Nej nu ska jag bädda på soffan till Andreas.
Han vet att han inte får sova i sängen med mig för de ska William göra när han vaknar i natt och vill äta.
Ligga där och osa öl, nej det går jag ej med på !
Samma när jag ska ut då blir de soffan för mig med. :P

Imorgon ska man kanske ta sig tid till att pumpa lite mjölk ut tuttarna och frysa in ?
ja vi får se.

Kommentarer
Postat av: madde

vita tvapparater är as snygga.. vi har beställt en sån till sovrummet, vi har bara vita möbler där.. så då blir det snyggast med vit tv.. men dom verkar vara jävligt svåra att få tag i.. har letat sen vi köpte nya möbler där inne, typ 1 år..

2009-05-16 @ 15:29:19
URL: http://madeleinesaraandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0