Söndagsmys !

Efter att vi vaknat så gick jag, Andreas, Emelie, Ebba och William ut och gick.
Tog en fika och åt mjukglass, riktigt trevligt va det.
När vi kom hem så kolla vi på Stockholm arlanda sen gjorde jag klart för fika för Pappa min tog sin MC hit.
Vi fika och han mös med William,. vilket va uppskattat från bådans sida.
Sen kom även Andreas pappa och Pia hit.
Vi satt alla och kolla på roligt klipp på tven sen prata vi lite sen åkte pappa hem och även Jonny och Pia.
Andreas mamma ringde och vi åkt med dom till Williams gammelmormor.
Hon vart så glad så när vi kom men William va helt skut efter dagen så han sov i sin bilbarnstol hela tiden.
Sitter även där nu och sover så han har sovit ett bra tag plutten våran.

Nu håller Andreas på med maten, skönt att slippa det.
Han har även varit så duktig att han diskat idag igen :P
Börjar bli duktig så där han.
han hatar ju att diska men att städa gör han gärna, min kära <3

Ikväll blir det bara mys i soffan med min underbara Familj.
Får se om det blir en film eller om det är nått på tv.
Det visar sig.

Nu är det iaf bestämmt att den 30:onde blir de Grillning hos hanna :)
Kommer bli toppen mysigt.
Och roligt ska vi ha brudar !
De vill jag lova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0