Tisdag

Nu kom vi nyss hem efter att ha gått halv tio i morrse vi va ue med Tyson sen kl tio va vi på Babycaf+et, det va roligt.
Vi va ej så många men vi sjöng för dom små och prata och fika.
Gick gärifrån vid tolv tiden och gick upp till jobbet då eftersom att Åsa ringde i morrse och sa att det riktigt scemat va klart nu så ba upp och hämta det.
William blev alltid lika uppskattad att han va på besök :)
Men sen sov han med som allt, haha !
men han har varit vaken helförmiddagen så inre så konstigt.
ska gå upp någon dag när han e vaken :P
han ska ju med mig upp den 11/6 då jag ska förnya min delikation.
Ska bara lyssna sen skriva under behöver ej göra "provet" igen eller va man ska kalla det.
Känns konstigt nu när det närmar sig att man ska jobba men det kommer nog gå bra.
Men jag kommer TOK saknar William !!!

Just nu ligger William i vagnen och sover så sött.
Va ut på en promenad med Tyson efter att vi kom hem från jobbet och lillfisen sover än <3
Jag ska någ lägga mig på soffan ett tag !

Igår så köpte vi en tv till sovrummet som kommer nu på Fredag eller början av nästa vecka.
jag har ju så gärna viljat ha en vit men vi köpte en svart LG med den där röda randen eller va man ska säga ;D
Känns ju lite onödigt att lägga ut mellan 1500 - 2000 kr till bara för att den är vit, men dom är ju bara för snygga men samtidigt tänk va roligt vi kan ha för dom där pengarna i stället så en svart blev det, men lika glad är jag för det igentligen så spelar det ju ingen roll :P
Köpte även med ett väggfäste eftersom det vi hade till v-rumms tven är för stort :P
Sen blev de en sån där c mondul eftersom vi ska ha ett tvillingkort i den till boxern.
Tänk va skönt att slippa slåss om va vi vill kolla på, haha !
nej så farligt är det ej men endå skönt.


Pratade med pappa i går och då hade han köpt 4 st Nalle Puh tavlor till William  :)
Blir toppen sen när vi hittat ett hus eller lägenhet så han får eget rum :
vi letar som tokar man är ju så dåligt till försäljning !

  
2 utav tavlorna :)



Någon som har nått förslag på vad man kan laga för mat idag ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0