Tisdag




blev inget babycafé för mig och William idag.
han hade så ont i magen i går och sov så dåligt då på dagen så vi blev hemma idag.
Har funderat nu ett tag på att gå ut och gå men vädret e så tråkigt men regnar ju inte iaf nu så kanske klär oss och går ut en sväng.
Ska ju iaf ut och gå på vegavallen i kväll.
Får se hur många vi blir idag då.
Blir iaf en lagom sväng man går upp sen går vi 5km sen går vi hem, skönt !

igår fick William sig en bad :)
Sen fick han ligga och vädra baken.



Efter att vi ätit igår när andreas kom hem så va vi till Konsum och köpte en skallra till William som man kan sätta på handen eller vristen hans.
Den uppskattades !





Annars idag så har vi bara mysigt jag och William han har velat att jag gått runt och burit på han sen har han legat i sitt babygym och tränat men efter 10 min typ blev han trött och somna :P
Sen när han vakna så fick han mat sen nu gymmar han igen ;D
han tycker det är ååå roligt !
Lill fisen våran.



Imorgon kl 13.00 ska vi till BVC för mätning och vägning sen ska även William få sin 3 månaders spruta :(
Usch så de kommer svida i mitt mamma hjärta när dom ska sticka han.
Men som tur e ska Malle följa med mig.
Jag kommer ej klara av att hålla han stilla om han skriker och e ledsen !
men vi få hoppas att det går bra. 
 
På Torsdag så blir ju min älskade Andreas 23 år så blir till att baka lite på dagen då för på kvällen får vi folk.
Kommer blir trevligt.

Nej nu ska jag nog klä på William ute kläder så vi kan ge oss på en promenad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0