Vilket raketfart !

Idag har jag lyssnat på min Kär och la mig med William när han sov middag, UNDERBART !
vi sov i två och en halv timme :O
Så nu e jag utvilad.
Han bara vakna så ringde det på dörren och då kom Tv:en hem till oss, Redan ?!
Men jag klagar ej men typ fredag kanske vi trodde den skulle komma till.
Så Andreas skulle ta med skruvdragaren hem från jobbet så han kunde sätta upp väggfästet.

Efter vi tagit imot tv.en gick vi ut och gick med Tyson sen när till LJ och prata med dom MEN de finns ingen trådlös grejj til antenen så blir kabel.
Ska även ner där när Andreas kommer hem och hämta ett tvillingkort till boxern.
Jag kunde ej hämta ut det eftersom den står på Andreas så behövde han hans underkrift men det löser vi ikväll ! ;D

Sen gick vi till Hemköp och Handlade lite mat.
Ikväll blir de potatisgratäng och fläskfilé eller ja vi handla bara till ikväll jag blev så sugen på det så va tvungen att gå till affären.
Nu sitter William i sin babysitter och prata med nalle puh och Ior han sjukger för dom mellan åt  :P

Igår så sjöng jag och Andreas för William ihop och snacka om att han gilla det ? :D
han såg så glad ut lill sliten våran.
Sen i morrse så fick han nått skratt anfall när jag klädde på han, han asgarva och då menar jag det värkligen de va typ som när jag kollar på Ballar av stål !
Mamma gounge.
Nu ska jag ge han lite mat sen blir de en Power nap för hans del !

Jo justia har även en tråkig sak att skriva :(
HUSET ÄR SÅLT ! :(
Dom hade skrivit papper i Fredags, fan oxså.....
men men de kommer flera hus som tur e.
De va ej meningen att vi skulle ha det.


Kommentarer
Postat av: madde

men va tråkigt med huset!! vi tittade på ett hus innan Robin föddes, men det vart inget de heller.. Så nu väntar vi ett tag!!



Jo Robin växer så det sprakar.. När vi vägde honom förra veckan så vägde han 6054 & 62 cm lång.. Börjar bli lite orolig över att han blir förlång för barnvagnen.. Det fattas asså inte alls mycket!!



Hur är det med Willam.. Han växer med ser ja=)



2009-05-20 @ 14:51:04
URL: http://madeleinesaraandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0