det finns ej tid

men lägenheten är vi av med helt nu iaf och huset går framåt..
jag hoppas verkligen att vi kan flytta in i början av december men det visar sig.

Idag va vi på babycafe och William kröp runt för fullt ja ni8 läste rätt han  har börjar krypa massa nu :) Mammas lilla gohjärta ! Imorgon blir han 9 månader, jag fattar ej vart tiden tar vägen ..
Den bara springer iväg

Nu ligger Willia och sover så sött i sin säng och jag ska nog lägga mig på soffan och glo på tv.

Vägde William idag på babycafe och nu jäklar börjar han bli stor 9700 !
Mamma älskar dig ditt lill gohjärta


Kommentarer
Postat av: anonym

min son gick när han var 10 månader.

2009-11-05 @ 14:17:59
Postat av: Anonym

ok

2009-11-05 @ 23:36:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0