sjuklingar

William stackaren fick feber igår och va jätte ledsen :( efter lite alvedon och mammamys så somna han.
Sen vid 6 på morgonen tog jag han till min säng, mys ! Vi sov tills nio..
Han har slagit och gnuggat sig på ett öra så jag ringde BVC och fick tid halv elva..
Va ingen öroninflammation som tur va men han såg hängig ut och hade feber sa hon :(
Öronen och halsen såg jätte bra ut så hon kolla i munnen och de va kindtänderna 2 st som va på gång ner så va nog därför han va lite dålig.. Nu sover han i sin säng och jag ska nog sova lite jag med, känner mig lite små sjuk jag med !  

Jag lider så med mitt hjära när han är dålig !!
Skulle göra vad som hällst för att han skulle bli pigg..
men hopas han blir bättre mot kvällen.
Jag skulle ju ge han alvedon så hon och då blir han ju bättre.

Kommentarer
Postat av: ronja

Ja vad säger man. visst hade allt varit bättre om det där aldrig hade hänt, men jag lägger inte skuld på någon över det där längre, och känner inte heller hat till någon utav er. Ibland gör man saker man undrar över, men det händer väl alla på ett eller ett annat vis. Du behöver inte känna skuld, så tänker inte jag på det idag. Du var som sagt fri, ingen kunde säga åt dig vad du får och inte får göra. ni båda var ju med på det, och du hade ingen att svika då. Det va dumt av mig att känna sånt hat för dig, men jag tror att det blir så atomatiskt. Man känner ett hot och hatar tanken över att man blev sviken för någon annan. Tack för att du skrev! ja jag har sätt att ni har fått en liten grabb, grattis! Han är verkligen fin.

2009-11-16 @ 16:34:03
URL: http://ronya.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0