Fredag !

ja nu är det äntligen Fredag och det innebär att i morgon är äls ledig :) Ohh så mys !
Eller ja vi kommer väll mest vara i huset och grejja men iaf :)
Ikväll har Andreas innebandy match som han ville att jag och WIlliam skulle med och kolla på men vi får se hur det blir :P Men det skulle vara trevligt.
Imorgon ska vi grejja i huset och sen ska vi på Kalas för Malle och Carina fyller år :)
Kommer bli jätte trevligt !

Nu sover William och jag väntar på att rörmokaren ska ringa och säga att han ska komma..
Sen ska vi nog gå till en lekpark med Emelie och Ebba och bara mysa.

Igår gick vi till huset så kom Emelie dit med och sen gick vi till Ica och hämta ut Williams sleepover, skor och en varsin polotröja till mic och Emelie. Kan kommer bli så galet snygg min lila prins !
Eller ja det e han ju redan med ännu mera ;D

William hade även sin nya höst mössa på sig och vind stoppern vi köpte i går och gissa om han va sör eller ? ^Andreas va nöjd med mina köp med och tyckte att allt va jätte fint så det va roligt.
Hittade även en jacka som han ska få efter vintern som vårjacka inte kanske just den för den finns ju kanske inte då men en liknande. Stadium is the shit ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0