Hemma

Nu är vi hemma från Föräldrargruppen och det va väldigt intressant i dag.
Självklart så blev det en del prat om vaccinet oxså men jag tror jag bestämmt mig nu iaf. Våran BVC tant berättade hur de kommer gå till om man vill ta det´och så. Hon själv hade tagit det i dag :P

Vi gick ner till Malle efter att William vaknade till vid tio.
Vi åt lite frukost med henne och hade det trevligt sen blev de en promenad sen efter ett tag gi´ck jag och William hem så han fick lite mat innan vi gick.
Nu sover han för han va så slut efter allt bus och lek <3

Vi bestämmde iaf att vi åker till Uppsala imorgon eftersom att Malles mamma gärna ville med och ej kunde idag. Har iaf kollat och gemfört Mickis och Brios gåvagnar nu och bestämmt mig för micki.
Sen i julklapp skulle hans Farmor köpa spisen till´så ska han gudfar få lära han att laga mat så han blir kock likså han ;D eller vad säger du Fredde ?  
Nu ska jag plocka fram nått ur frysen så vi har nått att äta och William ska få äta lika mat som oss idag har jag bestämmt sen får vi se om han gillar det eller ej :P

   

Kommentarer
Postat av: ★Hanna★

Självklart! Hur vill du ha de då? Färger å så? Har nog inte tid förrän till veckan, full rulle hela helgen :)

2009-10-15 @ 21:55:08
URL: http://www.LucasMamma.se
Postat av: fredde

stackren ska inte bli kock!!!! Men god mat ska han lära sig.....

2009-10-15 @ 22:17:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0