jag vill sova !

Jag är helt färdig som människa jag behöver några timmars till sömn men det gör ju inte William iaf han är det full fart på, mamma lilla gull groda !
06.07 vakna han första gången och jag kännde mig färdig som människa men hoppat av att han skulle somna om fanns men sen gav jag upp !
men han blir väll trött om en 40 min eller nått :P

Fy tusan så kallt det är ute gräsmattan är helt vit av frost !
Kollade på termometen nyss och gissa vad det visade ?
JO -2 !!!!
Inte undra på att det ser svinkallt ut ..
Hemma är det varmt och gött förutom golven känns lite kalla men så är det ju gämt om man inte har golvvärme.
Badrummet har vi det i och gissa om det är skönt att stå där när man e nyvaken, trött och sliten ? Underbart !

Knäppte ett kort på min lilla groda här på morgonkvisten..
han e ju bara för go han <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0