Shoppat loss

jag och William gick till barnboden och kollade efter den Helly hansen overallen jag vill ha men självklart va den slut ! :( Jag blev så besviken men fick skylla mig själv att jag inte köpte den sist..

Åkte iaf in till Gävle med Emelie, ebba, Elina och Malin :)
Vi ät och gick och kollade och shoppade loss alla 3 :)
Som vanligt bara till barnen.
William fick iaf en  grön Everest overall som va skit snygg !
Sen en everest fuskpolo. mössa och en vind stopper flecjacka, skit snygg.
Köpte den svarta med limegröna detaljer. Valde mellan den och den blå men fasnade så för den svarta.
han kommer bli så fin och varm min lilla prins.

Kollade på mössorna på polarna och pyret men blev lite besviken den satt ej som jag vill så jag köpte den på stadium i stället.  men får se närmare vinter om hans huvud växt lite så kanske jag får åka in och prova igen..
Jag är iaf riktigt nöjd med dagen och nu gör det inget att overallen på barnboden va slut för jag är galet nöjd med denna..

William sover som en stock i sin vagnen nu och alla 3 barnen har skött sig bra :)
Nu ska jag dammsuga lite innan jag lägger mig på soffan och glor en 30 min på tv innan Andreas kommer hem.

Imorgon kommer rörmokaren igen och grejjar i huset.
men ej lika tidigt som sist som tur e ;D haha !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0