SNÖ

Gissa om jag blev chockad när jag gick upp på toa vid tre tiden i natt och det va helt vitt utanför, så mysigt !
väckte Andreas och berätta som inte va lika facinerad av snön som jag, haha !

Jag och William har varit med Emelie och Ebba idag sen när vi kom hem så busa vi och sen ringde mäklaren ióch sa att de va någon som ville kola på lägenheten i morgon .. Lite panik då jag ej städat kök/badrum så fixa Barnvakt då Andreas skulle grejja i huset, tack Carina <3   Mina grannar måste trott det va nått fel på mig som putsade mina fönster i dag men ní skulle sett dom hur dom såg ut det va de första jag gjorde när Wille åkt sen damma jag av listerna vilket jag ej gjorde i går och städa hela sovrummet och damma där vilken jag sket i igår :P  Sen städa jag kök/badrum, pust ! Jag hatar det !!!!
Sen vart de till att dammsuga och moppa golv och sen laga mat och lägga William när han kom hem och sen mys i soffan med älsk när han kom och en massa Té.

Nu sover Älsk och jag ska göra han sällskap !
Imorgon vet jag ej vad som händer på dagen, det visar sig ..
Håller nu iaf alla tummar jag har för att den blir såld nu någon gång våran lägenhet är bra less på alla visningar nu .. hoppas hoppas hoppas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0