Tappat sugen

på att blogg nu .. Tiden och prken finns inte händer så mycket annat nu.
men det kommer välltillbacka vilken dag som hällst skulle jag tro.
Hade det toppen i Lördags iaf på kalaset :)
Sen i går så va vi till sthlm med Svärmor, jag och Williams.
Riktgit mys va det <3

Idag fyller min älskade vän Malle år :)
Grattis stumpan på din 25 års dag !
Vi firade ju henne i lördags men jag och Wille ska ner idag igen om gratta henne..

Emelie slutan skolan halv 12 och då ska vi ner till melins och kolla lite.
Såg ju ett skit snyggt fleccställ till William där men det fanns ej i hans storlek :(

Imorgon är det Torsdag och då är det marknad här i tierp och då kommer min syster och tar en mys dag med oss. lägger kanske ut lite bilder i kväll har ju fått min vita iphone :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0