Älskade barn

Ja om jag endå kunde hitta ord för hur mycket du betyder för mig.
jag kommer alltid finns här för dig.
Hos mig kan du alltid vara trygg jag kommer aldrig svika dig.
jag kommer alltid finns där som din trygghet dag som natt !
Till mig kan du alltid komma vad fu än har gjort så lovar jag att jag alltid kommer älska dig.
Jag kan ej förstå hur man kan svika sitt barn !
hur kan man bara lämna det utan att bry sig ?
Ja det kommer jag aldrig kunna förstå.
William är mitt allt och vad som än händer och hur jag en mår så kommer hans behov allt före mina !
Mår inte han bra så mår inte jag bra.
jag gör allt för att vara en sån underbar mamma jag kan och jag tycker att kag lyckats ganska bra.
min familj, släkt och vänner ger mig iaf alltid komplimanger för att vå format ett sånt underbart barn.
Vi får ofta höra att vi e trygg som en familj och självklart gör vi allt för vårat barn.
jag förstår inte hur man inte kan göra det !?
hur man man välja någon annan innan sitta barn ?
ja det är en fråga som snurrat i mitt huvud i några års tid....

Kommentarer
Postat av: Madeleine

fint!!

2009-09-24 @ 07:31:52
URL: http://madeleinesaraandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0