Äntligen

ja nu äntligen så sover William..
han har inte alls viljat sova nått i dag på dagen bara typ 15-20 min sen har han vaknat..
men nu får han sova iaf till klockan 2 för halv 3 ska vi vara på björkgården.

Idag har jag och William varit ute och gått en sväng sen va vi och köpte sprut färg till elementena och sen gick vi och handla lite sen hem och så har vi tvättat en 2 maskiner och hängt tvätt och vikit och gud vet allt sen dammsög vi och det va helt klart roligast tyckte William, han e toktig i dammsugan.
han åker efter mig i gåstolen som en rok och blir det galen av den han pratar och vevar med armarna och stampar med fötterna, min sötis !

Tänkte jag skulle lägga ut en bild på stolen som Wiolliam fick han Hanne och Lucas i dop pressent :)
Den kommer passa in riktigt bra på hans nya rum !








jag tror att jag har skrivit det men om jag missat att skriva det så lärde sig William i Tisdags att spela på sin läpp :)  Han ser så söt ut när han gör det, mammas prinsen då <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0