....



Tänk du underbara barn när du låg där inne och nu är du här hos och blir snart 8 månader, ja tiden går fort vill jag lova. Här va jag i veckan 28 tror jag :P Tänk när han låg där inne och misshandlade mig så man trodde han skulle ta sig ut via magen ibland, haha !
Mamma älskar dig otroligt !



Hitta lite gamla bilder på datorn :P

Jag och Elias å Bagera typ 07.


Jag och Steffi <3    Saknar dom gamla tiderna ibland . . . .


Kollat lite på vinter overall till William och hittat 2 snygga men har hört att didrikson bara e skit.
Så kanske blir en hellt hansen eller everest i stället men e dom inte läckra i färgerna speciellt den turkosa !

 

Nu ska jag klä på mig och hoppas på att lill killen vaknar snart få jag får klä han och göra han klar tills vi ska gå.

Kommentarer
Postat av: ★Hanna★

Jaha, jag har hört tvärtom, att dom e skitbra :)

2009-09-22 @ 09:53:53
URL: http://www.LucasMamma.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0