FARMOR :)

Nu sitter jag och väntar på att farmors taxi ska komma hit med henne :)
Har ej träffat henne sen dopet så vi saknar henne massor !!!
Vi ska spela kosrt och mysa och prata massa skit som vi e bäst på.
fast hon e 75 år så har vi så mycket gementsam och tycker och tänker mycket lika om vissa saker.
Jag blir alltid så rörd när hon berättar vilken underbar mamma jag är och hur bra jag tar hand om mitt hem och Andreas och vilken husmor jag e, haha !
Jag va ju mer vild än tam när jag va lite men nu e jag en annan person och det finns saker jag gjort som jag ej e stolt över men nu ser jag mig själv som en bra människa som har ordning på mitt liv.
Jag har den underbaraste familjen som finns och har folk rumt omkring mig som alltid ställer upp och jag er evigttacksam.   
Jaja nog om allt men jag och Farmor och William ska iaf ha en toppen dag !

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Men va roligt:D



Kram

2009-09-10 @ 21:08:29
URL: http://madeleinesaraandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0