God morgon

Här hemma gick vi upp kvart i åtta alltså fick jag sovmorgon då William brukar vakna vid halv sju sju nu för tiden.
Vi har busar och myst och ätit gröt och nu la jag han nyss i sängen iogen så han får sova lite till.
Tänkte att vi skulle gå och hälsa på William gammefarmor sen.
hade tänk gjort det i går men då fanns det inte tid.

I går kväll när jag och Wiliam kom hem va jag så duktig så jag vek och hängde tvätt och damma lite och dammsög och diska och plockan och ja gud vet allt men duktig kände jag mig iaf eller jag lagade även mat !
Sen la jag William vid halv åtta och han somna direkt så när Andreas kom hem vid åtta så va de nystädat och diskat och maten stod på bordet !
Han har det bra ibland min karl, haha
men jag skämmer ej bort han allför ofta han ska ju inte ta det för givat att det bara är att slänga sig på soffan ;D

Nej nu ska jag moppa golven vilket jag inte gjorde i går så e det klart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0