God morgon världen

Vilken underbar dag :)
William vakna halv nio och då blev det ett bad för hans del och sen bus och gröt.
Sen vart han trött så jag la han igen och nu sover han så sött.
Får se vad som händer idag på dagen en promenad blir det nog iaf..
Vid 4 ska jag lämna William till hans farmor för då ska jag städa ut rummerna i huset som är färdig slipade så skulle älsk plasta igen dörrhålen tills vi ska bestsa golven som nog blir i helgen :)
Sen ska Andreas göra klart golvet i v-rummet det är ej helt klart och sen blir de fotboll.
Dom ska ju spela final match i korpen så innan dess ska vi hämta William och gå dit ;D

Lördag och Söndag blir de jobb för min del och sen så blir de till att vara i huset :)
Känns skönt att vi börjar komma igång nu..
Inte alltför mycket kvar eller jo visst e de mycket oich det är mycket som är gjort med.

Blev iaf inget köp för dom som va och titta på lägenheten...
men de kommer väll.
jag orkar ej gå runt och tänka på det :)

Andreas va i huset tills en klockan nio eller nått i går.
han va så duktig så och hann med så mycket medasn jag va hemma med William och va och handla massa.
Det är så roligt att köpa barnmat :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0