Här händer det saker

ja de vill jag lova nu är vårat sovrum helt klart i huset och det känns tppen bra !
Vi har börjat tapetsera hallen med och hunnit med halva typ..
Elen är nästan helt klar i köket förutom nått som Andreas pappa ej hade och sen va de beställningsvara här på pettersons el men de fixar vi snart ;D
Andreas pappa är ju bara för bra och snäll han har bytt ut all el och fixat utag presic där vi vill ha dom och där lamper ska sitta och allt !
Imogon ska Crille och Adde regla upp taket i köket så det bara e att gipsa när elen e klar och sen spakla och måla sen är det bara börja sätta kök :)
Den kommer på måndag och det kommer bli så otroligt snyggt !

Det finns liksom inte tid för bloggen nu som ni kanske förstår.
Vi har ju ett litet barn och huset vi rustar och jobb och lägenheten att ta hand om :P
ja det är fullt upp nu för oss och det känns riktigt bra för jag vet att det kommer bli toppen när det är klart.
Tänk när vi kan ut och leka i snön med William på våran egen tomt och bara mysa och ha det toppen.
Att sitta framför brasan och se snön falla ?
ja det kommer bli så galet underbart och då kommer vi tänka att de va värt alla stress och press som vi ligger i just nu..

jag känner mig lite stressad över att Williams tapet inte kommer förns typ den 20 oktober men den hinner vi nog sätta upp tar ju inte så lång tid allt underarbete e ju klart men vi har ju som mål att flytta typ sista oktober någon gång.. ja det visar sig hur vi ligger till tidmässigt då..

Måsta iaf säga att vårat sovrum kommer bli helt sjukt snyggt med det vitbetsade golvet och mina vita hemnes möbler som ska köpas från ikea och våran helt sjukt snygga fondvägg ja de kommer bli riktigt hemtrevligt :)

Jag och min mormor prata lite när hon va här och det känns så skönt att hon förstår att vi inbte vill flytta från denna rustade lägenhet som vi har fått precis så som vi vill ha den till nått som någon fixat för massa år sen.
Vissa pratar så mycket men jag skulle nog inte kunna bo i nått som jag ej gillade och kände mig hemma i så jag vet att vi gjort helt rätt i att göra även detta hus så som vi själva vill ha det.
Det tar ju tid men det e värt varenda minut !


Idag blev de kina mat eftersom vi kom hem från huset ganska sent..
William va trött så vi la han och Andreas och jag la oss i sängen med.
Jag siter nu här pigg som en lärka och Andreas och William sover som 2 stockar sen klockan 7 :P
nu ska jag nog ta mig en duch eller bara krypa ner i soffan.

Andreas och William, er älskar jag över allt annat ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0