helt slut !

Ja WIlliam brukar endast vakna en gång p´å natten men i natt va han vaken säkert en 7-8 gånger.
jag va helt färdig i morrse när vi skulle gå upp.
inte van vid att sova så lite..
Visat somna han om direkt efter att ha fått nappen och så men jag somna ju inte direkt när jag la mig så han typ precis somna in sen vaknade han igen.

NU har jag lagt han i sänger igen efter att vi har busat och ätit gröt..
William hade massa snor blandat med lite blod under nästan i morrse och sen såg jag att han hade massa på kudden med så lilla killen börjar bli förkyld.
jag tykte han känndes varm men när jag kolla så hade han ingen feber alls :)
Nej nu ska jag försöka söva mitt barn och sen lägga mig i sängen och glo på tv..

Ihuset går de framåt iaf Andreas pappa håller på att dra om elen i köket i rör i taket så vi får uttagen precis därvi vill ha dom..
Sen så de blir lite ordning på elen för nu va den bara visad flera varv runt taket...
På lördga när fondväggen ommer upp i vårat sovrum då är det helt klart :D
sen e det bara fondväggen i Williams rum men den kommer ju inte förns om någon vecka men skönt att veta att det bara e den kvar iaf. Eller ja det e ju hans garberob som jag håller på med oxså :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0