hemma från babycafét

Vi gick i väg endå i morrse eftersom att William ej hostat i natt och det uppskattades från hans sida och busa och hade sig. Jag tycker det är så bra att vara där och träffa alla och så han får göra av med all energi !
Jag han ej mer än klä han så somna han lilla killen då.
Skulle gått hem till Emelie och Ebba m,en eftersom att det blivit varmare ute så skulle jag hem och byta overall på han men då fick han sova i sängen i stället så går vi när han vaknat.

Inanna vi gick till björkgården så va vi till mäklaren med lite papper som han skulle ha.
Sen i kväll ringer han och berättar om hon som kolla på lägenheten i fredags vill köpa eller ej..

Just nu sitter jag och äter rester sen gårdagen :)
Broccoli, ost, skink och tomat paj hur gott som hällst !


Morgon bus i sängen


Myser med mamma


Så här trött är man efter några timmar på Babycafét !

Nu ska jag lägga mig i soffan och vila lite medans prinsen sover..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0