Hemma

Nu är vi hemma från babycafe eller ja vi kom hem för en 30 min sen kanske :P
William sover som en stock i sin säng och tvär slocknade i vagnen så jag flytta över han till sängen när vi kom hem.  Ska möt Crille vid huset vid 2 tiden för då ska han börja grejja lite med taket.
Klockan 3 ska jag hämta Ebba på dagis för Emelie ska göra prova.
Så går vi till skolan och väntar på henne :P

William hade det toppen på babycafet de va full fart.
Han vägde nu 8700 och va 74 lång :)
stora killen nu ju.
jag måste få skryta lite om min son :P
Hermin berättade igen att han va riktigt tidig i utvecklingen på vissa saker :D
Han hade en otroligt stark rygg och nacka som gjorde att han klara av att sätta sig själv.
ja man blir lite stolt som mamma när hon berättar du duktig och söt och glad han är.
eller jag vet ju allt det men roligt att hon ser det med och William älskar ju henne han skrattar så det står härliga till åt henne..

Nu ska jag slappa på soffan innan plutten vaknar sen.
De va riktigt kallt ute i dag så jag tar nog en filt på mig !


Aldrig utan dig min son, Jag älskar dig!

Kommentarer
Postat av: Pety

tack så mkt :D jaa älskar henne såå mkt

2009-09-22 @ 16:53:28
URL: http://oktoberbebbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0