Hur ska jag kunna bestämma mig?

Ja hur ska jag hitta den "rätta" overallen till William i vinter ?
jag har så svårt att bestämma mig men har 2 som verkar bättre än dom andra men ja jag vet inte alls.
Känns ju som att det är väldigt viktigt att hitta en bra overall till han då han ej är så skyddad i sittdelen.
lättare förra året då han låg i liggdelen ..
jaja det visat väl sig vilken det blir.
Ska iaf kolla på den ena i morgon och blir det ej den så beställer jag nog den andra.
William vill iaf tacka sin gammelfarmor som är med och betalar en stor del av den <3

Skor har jag nog hittat iaf ett par som har fått bra kritik och har ett bra pris och dessutom är dom söta :)


Ska kolla efter en bra höst mössa imorgon med känns ej som att vi har en sån har hur mycket mössor som hällst men ingen om känns bra.
han drar ju av sig alla mössor så ja jag vet inte alls jag..
Sen vill jag ju inte att den ska glipa vid örornen eftersom det blåser ju otroligt på hösten..
Jaja de visar sig om jag hittar nått.
Annars blir det att åka in till Gävle och köpa den på polarna och pyret jag kollat på dock så gillar andreas den inte men det är otroligt praktisk så ja vi får se..

Har legat undertäcket och glott på Idol och nu ska jag kolla på risk förlossningar :)
Andreas är och spelar innebandy och kommer hem efter halv tio..

Dagen har varit toppen idag skriver om den i morgon <3

Kommentarer
Postat av: Madeleine

jag har hittat en overall på barnboden till Robin som jag tror att det blir..

Robin ska få en svart mössa på polarn & pyret som höstmössa!! Det står polarn & pyret med vit text ifram & så är det en svart tofs som det är på SVEA mössorna!!



Ja just det sa Malle till dig att det är exrapris på Huggies blöjor på City Gross.. Du använde dom va??

2009-09-30 @ 22:31:17
URL: http://madeleinesaraandersson.blogg.se/
Postat av: ★Hanna★

Så gör Lucas också, sliter av sig mössorna men när han har vantar på sig så går de inge bra alls för honom :D

2009-10-01 @ 08:28:34
URL: http://www.LucasMamma.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0