Måndag !

Ja i fredags va vi ju som sagt till Thuns och jag shoppas loss till William :)
Hitta massa söta Laban kläder och munkjackor och söta jeans !
Så nu har han på fyllning i garderoben !
Även ett par till Lindberg vantar blev det och ett par med Alfons..
Sen ett par riktig bra vinter vantar till William från Didriksons som e sånna höga som man drar över ärmen på jaclar sen finns de srännband vid handleden och dragkedle helavägen så man får på som lätt !
riktigt nöjda med dom.. Han har ju ett par vintervantar från Lindberg med dragkedja och är tok nöjda med dom !

Till mig shoppas jag bara underkläder och vantar och till Andreas en t-shirt och underkläder.
Blev lite tvål och hårborstar och spännen och sånt med.
Kände iaf att jag va nöjd när vi åkte hem.
Dock lite besviken då jag hittade en så otroligt snygg didriksons jacka till William men den fanns bara i 90 och den e ju för stor ! Hittade även en som va snygg men inte lika snygg i 80 som jag tänkte köpa men sen kom jag på att det kanske e lite opraktiskt att ha en jacka på han bättre med overall !
Men dom va galet snygg en sån måste han ha i vår !



Ilördags så va vi i huset och fixa massa slängde soper och shoppa massa gips och dom sista reglarna. Vi handla även till mitt projekt i Williams rum :)
Så nu e nästan allt fördig köpt som behövs för att bygga upp allt det e nått litet kvar..
sen åkte vi till Andreas mormor så hon fick pussas med William så där fika vi och prata massa sen när vi kom hem så gjorde vi oss klara för då åkte vi in till Gävle med Fredde och Malle och gick ut och åt.
Efter mycket letande av restugang så satt vi oss på berggrenskagården !
Maten va jätte god med servicen va ej så toppen men men.
William somna lagom till maten kom in och sov så sött hela kvällen i vagnen.
Dom hade en trubadur som spela och gissa vem det va ???
Han på Idol som va så lite Peter Jide !! (stavning?)
Och han va riktigt bra kan jag tala om !!!!!

Söndagen bertod av en riktg kalas frukosty som jag och William hade gårr och Handlat så Andreas fick sova ut !
Sen gick vi till Huset och Grejja och sen kom Emelie och hjälkpe oss och William satt i sin vagn så snällt medans jag och Emelie rev taket i hallen och golvet där och så. Vi fick riktigt mycket gjort !
Andreas va så snäll så han hjälpte mig med mitt projekt i Williams rum så nu siter de på plats nu ska jag bara måla klart där !
Målade en sväng i går med behövs nog minst 2 till.

Sen när vi gjort allt vi kunde så bjöd vi Emelie på Kebab hemma hos oss och sen mös vi alla i soffan till tven och tända ljus.
Blev även en del kaffe.
Sen hämta Crille emelie vid åtta och då hoppa jag in i duchen sen va de mys på soffan med älsk och sen sängen förr oss !
Williams somna kl 19.00 i går han va så trött..
han vakna vid nio och gnällde lite men somna om ganska snabbt och sov hela natten kl 06.00 fick han välling när han vakna första gången och sen sov vi till åtta men då gick vi upp !
Nu sover prinsen igen ochc jag ska kolla på tv..
Lill killen är ju så snorig och hostig så i morgon tror ej inte att de blir något Babycafé för oss.
Han är inte så hängig men hosta ju som en tok och vi vill ju inte smitta andra..
Lite snor i nästyan har ju alla i denna årstid men ej denna hemska hosta !

Jaja kommer kanske ett inlägg till sen med bilder men det visar sig !

Tusen tack för all hjälp i huset iaf Emelie du e en toppen tjej !
En otroligt bra vän <3

Sen tusen tack till Malle och Fredde för en underbar kväll i stan med god mat det måste vi gör om <3

Kommentarer
Postat av: Emelie

Du är en riktigt bra vän du med..;)

2009-09-28 @ 14:01:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0