Måndag :)

Ja i dag börjar en ny vecka och dagarna bara springer i väg..
Jag och William fick upp vid 7 och busade och hade oss och sen fick han leka lite själv så jag kunde hänga en tvätt maskin som jag satt igång i går kväll.
Sen åt jag en macka och han gröt sen nu så la jag han i sängen för han va så trött och nu sover han så sött så.
Men jag fick klä han innan eftersom att köket kan komma när som hällst så då måste han ner i vagnen och sen lär vi till huset..

Igår efter att vi varit i huset så åt vi middag med Emelie, Crille och Ebba :)
Eller jag och William va hos dom medans Crille och Adde jobba.
Vi baka lite muffins och grejja och gjorde sen en tacogratäng !
Riktigt gött va det ..
sen när vi gick hem så gick vi till Andreas farmor och fika lite :)
Va jätte trevligt och hon vart så glad när vi kom.
Vi hade med Williams matstol som Jonny köpt på Ikea till han som han kan ha där :)
När vi kom hem fickWiliam bada ett bubbelbad och sen mös han och Andreas lite medans jag diska sen så natta han honom så vi kunde mysa i soffan till en film !


Mammas trötta lilla prins !



Myser med Gammelfarmor


Busungen våran som älskar att bada :)




En liten trött fis här på morgon kvisten :P

Kommentarer
Postat av: JOHANNA

fruktansvärt söt :D

2009-09-24 @ 22:08:43
URL: http://johannasarea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0