MAT !

Nu håller jag på att laga mat !!
Kycklinggryta med ris och grönsaker blir det idag :)
men kommer nog få äta själv för Andreas skulle hjälpa Malle och Fredde med nått på Ostronet och pappa hans med nått med elen skulle han fixa så ska han till vårat hus efter att han varit hos dom så det blir nog sen för han i kväll :( Jag och William får kolla på fotbollen själva...

Imoe
morgon kommer min farmor hit :D:D:D:D

Hanna, vi har fått packet tack så jätte mycket !!!!!
Den va jätte fin !
William har fått en Dopstol av dom i pressent, eller ja när han döptes ;D
Kommer en bild på den sen !!
tusen tack iaf

Kommentarer
Postat av: ★Hanna★

Va bra att den kommit fram.

Säkert att du gilla den? Annlo bossa när JAG skulle välja färg, hon tjata å höll på så tillslut fick hon välja färg :P

2009-09-13 @ 17:07:29
URL: http://www.LucasMamma.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0