Morgon mys

Emelie kom förbi efter att hon lämnat Ebba på dagis då drack vi kaffe och snacka massa.
jag hade ju en hel del att prata om efter gårdagen det händer en hel del då på kvällen så skönt att prata av sig.
lika va de så skönt att Andreas kom hem så jag hade någon att bolla tankar med..

Emelie har nyss åkt och jag väntar på att William ska vakna så ska vi gå till hans gammelfarmor och fika.

Imorgon ska jag med Britt (Andreas mamma) till tuns, Stavning?
Vi ska kolla om vi hittar några kläder till oss och barnen.
Ska nog ta vagnen till William med det är lättare så...
Hoppas att jag hittar någon rolig då bara :)

Kommentarer
Postat av: Madeleine

precis vad jag tänkte oxå.. perfekta höstskor!!

han kommer bli så fin william:

2009-09-24 @ 13:44:35
URL: http://madeleinesaraandersson.blogg.se/
Postat av: Emelie

Tack för en underbar dag tillsammans med er..;) <3

2009-09-24 @ 21:37:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0