Nu ger jag upp !!!


Jag och Andreas för bra många år sen !!
Ibland saknar jag mitt långa blonda hår !! :(


Känner mig helt slut i kroppen efter en lång dag..
Så nu ger jag upp och lägger mig i sängen och slår igen mina blå..
Fotbollen va ju ingen hit precis, tråkig match tyckte jag eller ja den dög men jag hade trott att det skulle bli mera mål så jag blev besviken..
Nu kallar iaf sängen efter att ha suttit i soffan och mysigt med min kära med äppelpaj och vaniljsås.

Imorgon kommer iaf Farmor och hälsar på oss så då ska vi baka och ha det mysigt !
Som vanligt vill hon att jag storhandlar till William och det tackar vi så mycket för :)
Min farmor e den bästa av alla henne älskar jag nått otroligt mycket.
´vad skulle vi göra utan dig och farfar?
Älskar er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0